zondag 9 juni 2013

Dag 2: St.Pierre-de-Trivisy naar St.Affrique

Vandaag een prima dag, droog!
Dat rijdt toch wel lekker. Het eerste stuk was nog heuvelachtig, maar na een lange  afdaling kwam ik in het dal van de Tarn, later reed ik langs de Dourdou naar St.Affrique. Ik was, ondanks een rustig tempo, binnen 4.30 uur over (fietstijd).
Vandaag langs de rivieren wel 5 tunnels gehad; gelukkig had ik een zaklantaarn bij me. Ik zet nog een paar foto's op het blog.
Gegevens van vandaag: 
103 km. - 4.23 uur - gem. 23.5 km / uur - 780 hoogtemeters - rond 20 graden
De foto is van Brousse-Le-Chateau aan de Tarn

2 opmerkingen:

  1. Henk,

    Fiets incompleet?
    Hoe kan dat nou?........
    Ook nog langs St Enemie gekomen?
    Veel plezier morgen en de komende dagen.
    Groet van ons tweeën, Willy en Ruud

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuk om je zo te volgen en de berichtjes elke keer te lezen!

    gr,
    tonia

    BeantwoordenVerwijderen

Wilt u een berichtje achterlaten?
Schrijf uw bericht hieronder bij opmerkingen
Klik bij reageer als op "Naam"
Voer uw naam in
De URL hoeft niet
Vervolgens vraagt blogspot nog om een code
Nadat die is ingetypt, wordt de reactie geplaatst